środa, 31 maja 2017

Krzysztof Malengowski uzdrowiciel z Poznania

Uzdrowiciel z Poznania: Ma moc i pomaga - Krzysztof Malengowski


Medycyna tradycyjna, sprawdzona doświadczalnie przez wieki, powraca do łask, chociaż z powodu bałaganu prawnego, nie jest łatwo sprawdzić na ile dana konkretna osoba jest skuteczna i kompetentna w przedmiocie bioenergoterapii, akupresury, ziołolecznictwa czy reiki. W niektórych krajach są obowiązkowe trzyletnie lub czteroletnie studia medycyny naturalnej i każdy praktyk sztuki uzdrawiania tradycyjnego ma gwarantowaną podstawową niezbędną wiedzę medyczną, w tym z anatomii i fizjologii, objawów chorób wymagających natychmiastowej operacji chirurgicznej, resuscytacji ratowniczej, nie tylko pierwszej pomocy. Przez trzy lub cztery lata dziennych studiów medycyny naturalnej całkiem sporo można się nauczyć aby spełniać minimum kryteriów uzdrowicielskich z punktu widzenia medycznego. 

Bioenergoterapia - Krzysztof Malengowski - Poznań
- Jeśli ktoś w tej chwili czuje ból, który utrzymuje się od dłuższego czasu albo chce, abym zbadał jego organizm, mogę to zrobić - mówi Krzysztof Malengowski, uzdrowiciel z Poznania. Krzysztof Malengowski, rocznik 1958, nie boi się mówić, że ma "wielką energię". Przyznaje, że jest bioenergoterapeutą i mistrzem reiki, czyli japońskiej metody leczenia za pomocą energii życiowej i akupresury. Swoją profesję nawet sformalizował, chociaż nie jest jeszcze członkiem Japońskiego Stowarzyszenia Usui Reiki (Usui Reiki Gakkai). Jest członkiem Stowarzyszenia Radiestetów, gdzie specjalizuje się w przekazywaniu życiowej energii i leczeniu dotykiem rozmaitych  dolegliwości na jakie cierpią ludzie. Na propozycję bioenergoterapeuty przystała kobieta, która ma problemy z wątrobą. 

Krzysztof Malengowski przyznaje, że ostatnio ma sporo konkurencji, bo coraz więcej jest osób, które proponują pomoc, stosując medycynę alternatywną. A mają wzięcie, bo sposobów niekonwencjonalnego leczenia jest wiele, chociaż nie wszystkie są skuteczne. Wielkopolanie bez większego kłopotu znajdą uzdrowiciela, który leczy dotykiem, za pomocą minerałów, produktami pszczelimi i mało znanymi roślinami, zapachami czy poprzez pobudzenie organizmu do samoleczenia poprzez przebywanie przy drzewach i krzewach. Jak jest możliwość kształcenia się na własną rękę, czytają książki o tematyce leczniczej. Poznański uzdrowiciel leczy od końca lat 80-tych XX wieku. I nie bierze za to pieniędzy w sensie żądanej stawki za zabieg, tylko pozwala sobie płacić "co łaska", ile pacjent może, co wedle niektórych uwiarygadnia jego moc bioenergetyczną. Prowadzi bezpłatne wykłady na temat energetycznego spojrzenia na medycynę niż tylko materialistyczno-ateistyczne. 


Bioenergoterapeuta, Krzysztof Malengowski, który na co dzień jest kierownikiem jednego z poznańskich targowisk, a bywa też ławnikiem w poznańskim sądzie, średnio raz w miesiącu prowadzi wykład dla 30-60 osób. Skąd takie zainteresowanie? - Nikogo nie skreślam. Jestem w stanie - w jakimś stopniu - pomóc wszystkich. Do mnie przychodzą ci, którzy stracili nadzieję - odpowiada. I przyznaje, że lista miejscowości, gdzie pomagał potrzebującym jest długa. Był między innymi w Owińskach, Luboniu, Kobylnicy, Komornikach, ale też Wągrowcu. - Dzisiejsze społeczeństwo jest "tabletkowo-zastrzykowe". Ludzie zapominają, że wpływ na zdrowie ma także psychika człowieka. Nie pamiętają o tym, że na organizm oddziałują złe emocje czy negatywne myślenie - przypomina Krzysztof Malengowski. 

Diagnoza energetyczna na miejscu 


Uzdrowiciel Krzysztof Malengowski wyciąga rękę i - nie dotykając kobiety, która zgodziła się na badanie - zatrzymuje ją kilka centymetrów przed jej czołem. Pyta, czy czuje ciepło. Powtarza tę czynność na całym ciele. Trwa to kilkanaście minut. Chce się dowiedzieć, jak i w jakim towarzystwie kobieta spędza czas. Jest spokojny. Po badaniu i - jak mówi - przekazaniu energii, wyjaśnia, co udało mu się ustalić, niejako "od ręki". Biodiagnoza czy inaczej diagnostyka bioenergetyczna jest doskonale rozwinięta w tradycyjnym japońskim usui reiki, mało znanym na zachodzie, bo zachodnie wersje reiki wymagają porządnego dokształcenia do pełnej wersji japońskiego systemu reiki, podobnie jak w tradycyjnej chińskiej medycynie z którą się zazębia.

Krzysztof Malengowski - Uzdrowiciel z Poznania
- Pani dolegliwością jest ogólne osłabienie organizmu - diagnozuje Krzysztof Malengowski, który radzi, żeby nigdy nie używać słowa "choroba". Jego zdaniem może to spowodować, że słowa zmaterializują się i sprowadzi chorobę. Przyznaje też, że któryś z organów wewnętrznych badanej dziewczyny nie jest w najlepszym stanie. Proponuje jej kurację, która poprawi jej zdrowie i zaleca codziennie powtarzać: "Moja głowa jest zdrowa. Moje płuca są zdrowe. Moje serce jest zdrowe". Wie, że jego słowa i to, co robi, wywołują zwykle - mówiąc delikatnie - niedowierzanie. Tymczasem w obronie bioenergoterapeuty staje za Krzysztof Puchalski, socjolog zdrowia i medycyny wykładający w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie i pracujący w Instytucie Medycyny Pracy im. prof. J. Nofera w Łodzi. - Trzeba sobie zadać pytanie, czy powinno się nazywać taką pomoc "nietypową" - zauważa. - Słuszniej byłoby taką działalność określać jako "lecznictwo niemedyczne". To, co większość społeczeństwa uznaje za "typowe", jest znane od kilkudziesięciu lat. Wcześniej powszechne było ziołolecznictwo, samoleczenie, mesmeryczna energoterapia i inne zabiegi, które według dzisiejszych metod naukowych uznawane są za niesprawdzone, chociaż przez wieki działały bardzo dobrze. Socjolog z dystansem podchodzi do bezpardonowej krytyki wszystkich, którzy zajmują się leczeniem niekonwencjonalnym. 

- Można wymienić kilka powodów, dla których medycyna alternatywna stała się tak popularna - tłumaczy Krzysztof Puchalski. - Zobaczmy choćby, co się dzieje w publicznej służby zdrowia. Żeby dostać się do specjalisty, trzeba czekać niekiedy kilka miesięcy. To odstrasza. W przeciwieństwie do spotkań z uzdrowicielami, którzy tylko czekają na wizytę lub wręcz przejeżdżają do miejscowego domu kultury czy remizy. Co gorsza, kiedy już chory jest w gabinecie lekarskim, zdarza się, że nie jest przyjęty z taką życzliwością i zrozumieniem, jakiej by oczekiwał. 

Socjolog przekonuje, że zaletą medycyny alternatywnej jest też to, że uzdrowiciel zazwyczaj poświęca więcej czasu pacjentowi, a dodatkowo stara się spojrzeć na człowieka jako "na całość". Poza tym częściej jest osobą pogodną, kontaktową i zaangażowaną w leczenie. Choć zwraca uwagę, że zdarzają się i tacy "uzdrowiciele", którzy liczą jedynie na szybki zysk, a do tego sami nie wiele umieją. Także Adam Sandauer, prezes stowarzyszenia "Primum non nocere" przyznaje, że znalezienie osoby, która zajmuje się medycyną ludową, to nie problem. - Rzeczywiście głównym powodem popularności uzdrowicieli jest publiczna służba zdrowia, która nie zawsze jest dostępna, a ta prywatna i konwencjonalna - za droga - uważa Adam Sandauer. Nie wyklucza, że wśród uzdrowicieli może znaleźć się osoba, która ma szczere intencje i być może ma do zaoferowanie coś, o czym inni nie mają pojęcia. - To, co dzisiaj, uznajemy za medycynę konwencjonalną, w przeszłości było uważane za niekonwencjonalną - mówi. - Na przykład kiedyś stosowano do leczenia pijawki albo pajęczynę, w której są pędzlaki, wytwarzające substancje bakteriobójcze. Potwierdził to Fleming, odkrywając penicylinę. Jak przyznaje Krzysztof Puchalski, gdyby zaszła potrzeba, nie miałby nic przeciwko skorzystania z pomocy uzdrowiciela. Ale najpierw sprawdziłby, czy nie jest on wiarygodny, co jednak nie jest takie łatwe. - Ostrożności i rozsądku nigdy nie za wiele - dodaje Adam Sandauer, prezes Stowarzyszenia "Primum non nocere". 

W USA, Kanadzie oraz Australii około 300 tysięcy personelu pielęgniarskiego przykłada na pacjentach ręce, czy to metodami bioenergoterapii, reiki czy metodami chrześcijańskiego uzdrawiania i jest to powszechnie akceptowane generalnie we wszystkich szpitalach i klinikach, jako zabieg medyczny na żądanie pacjentów, a jego wykonywanie jest w obowiązkach personelu pielęgniarskiego lub zatrudnionych terapeutów. Zwykle zabiegi leczniczego nakładania rąk są często ekstra płatne, zatem stanowią także dodatkowe źródło dochodu dla personelu pielęgniarskiego. W przeliczeniu na Polskę, potrzeba byłoby około 25-30 tysięcy osób personelu medycznego przeszkolić z nakładania rąk metodami chrześcijańskimi, naukowej bioenergoterapii, mesmeryzmu, terapii pranicznej lub japońskiego reiki czy chińskiego lingqi. Bioenergoterapia to naukowa naturalna metoda leczenia, oparta na wielokrotnie powtarzanych doświadczeniach, znana już w czasach starożytnych, w tym ajurwedzie i medycynie chińskiej oraz tybetańskiej. Bioenergoterapia polega na całościowym podejściu do pacjenta, zatem także uzdrowiciel powinien mieć sporą wiedzę i doświadczenie, jak lekarz ogólny. 

Kontakt z uzdrowicielem 


Krzysztof Marek Malengowski 
Uzdrowiciel 
Wielka 24, 
61-775 Poznań

tel. +48 530 176 258 

Krzysztof Malengowski - Uzdrowiciel z Poznania

LINKI 


Japońskie Stowarzyszenie Usui Reiki - filia w Polsce:  

44 komentarze:

  1. Bylam dzisiaj u pana Krzysztofa z moim mezem od razu jak przylozyl rece to maz poczul cieplo a jest po ciezkim wypadku samochodowym i ma problemy z kregoslupem reka i szyja a po wizycie u pana Krzysztofa moze w koncu swobodnie szyja ruszac i bol kregoslupa sie zmniejszyl a u mnie astma i po wizycie u pana Krzysztofa zaczelo mi sie lepiej oddychac dziekuje bardzo panie Krzysztofie bardzo polecam pana Krzysztofa bo naprawde jest bardzo dobrym i skutecznym uzdrowicielem i pomaga z dobrego serduszka nie pobiera zadnej oplaty pozdrawiamy pana bardzo cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym w swoim imieniu bardzo polecić Pana Krzysztofa, gdyż jako bioenergoterapeuta potrafi również świetnie przekonać pacjenta do wiary we własne siły, które również uzdrawiają. Jest człowiekiem, które chce pomóc innym i wierzy w to, co robi

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam pana Krzysztofa jest skuteczny w tym co robi ma dobre serduszko i nie pobiera oplaty bylam z mezem ktory jest po wypadku i ma problemy z kregoslupem i po wizycie u pana Krzysztofa bol kregoslupa sie zmniejszyl i moze swobodnie szyja ruszac a ja mam astme i mogejuz swobodnie oddychac a wczesniej mialam dusznosci dziekujemy bardzo za pomoc i pozdrawiamy cieplutko pana Krzysztofa

    OdpowiedzUsuń
  4. PAN KRZYSZTOF TO CZŁOWIEK O NIEZWYKLE MIŁYM I CIEPŁYM USPOSOBIENIU. SAM KONTAKT Z NIM JEST NIEZWYKŁYM PRZEŻYCIEM.BORYKAŁEM SIĘ OD KILKU LAT Z BÓLAMI KRĘGOSŁUPA I BIODRA.LEKARZE ROZKŁADALI RĘCE, PRÓBOWAŁEM NAWET AKUPUNKTURY I NIC. DO CZASU GDY DZIĘKI MOJEJ DZIEWCZYNIE POZNAŁEM PANA KRZYSZTOFA. NIE WIERZYŁAM RACZEJ W BIOENERGETYKĘ I SZCZERZE MÓWIĄC DOŚĆ NIECHĘTNIE POSZEDŁEM NA PIERWSZE SPOTKANIE Z PANEM KRZYSZTOFEM,JEDNAK GDY BÓL ZACZĄŁ POWOLI USTĘPOWAĆ,NA KAŻDE KOLEJNE SPOTKANIE DO PANA KRZYSZTOFA LECIAŁEM JAK NA SKRZYDŁACH.NIE WIEM JAK ON TO ZROBIŁ ALE UWOLNIŁ MNIE OD BÓLU PO ZALEDWIE TRZECH SPOTKANIACH.BYŁEM NA KONTROLI U MOJEGO LEKARZA PROWADZĄCEGO I OKAZAŁO SIĘ ŻE JUŻ NIE MA CO LECZYĆ.POMIMO MOJEJ WCZEŚNIEJSZEJ IGNORANCJI DLA DARU PANA KRZYSZTOFA JESTEM MU OGROMNIE WDZIĘCZNY,ŻE ZECHCIAŁ MI POMÓC I TO ZE WSPANIAŁYM SKUTKIEM.Z CZYSTYM SUMIENIEM POLECAM GO MOIM ZNAJOMYM I SAM GO ODWIEDZAM GDY ODCZUWAM TAKĄ POTRZEBĘ PONIEWAŻ PAN KRZYSZTOF LECZY NIE TYLKO CIAŁO ALE I DUSZĘ.GORĄCO POLECAM WIZYTY U PANA KRZYSZTOFA
    KRZYSZTOF B.

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie polecam, Pan Krzysztof naprawdę ma moc. Już po pierwszym spotkaniu czuję się lepiej, czekam na kolejne. Przede wszystkim ma dobre podejście do pacjenta - jak do człowieka - i rzeczywiście nie wziął pieniędzy. W tym świecie to ktoś absolutnie wyjątkowy. Pozdrawiam, Wojtek

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam
    Skorzystałam z pomocy Pana Krzysztofa. Dzięki niemu odnalazłam w sobie przyczynę moich dolegliwości i rozpoczął się proces leczenia. Dzisiaj jestem zdrowa. Wizyta była bezpłatna.
    Polecam

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam. Wczoraj skorzystałem z pomocy Pana Krzysztofa. Od 5 lat cierpię na zwyrodnienie biodra lewego i walczę z niezwykłym bólem. Po wizycie u p. Krzysztofa ból w znacznym stopniu ustąpił. Po przyłożeniu rąk w bolące miejsce poczułem ciepło mrowienie i delikatną ulgę w bólu. wreszcie lepiej mogę stanąć na tą bolącą nogę. SZCZERZE POLECAM PANA KRZYSZTOFA. PEŁEN PROFESJONALIZM W PODEJŚCIU DO CIERPIĄCEGO CZŁOWIEKA!!! Ten człowiek ma powołanie i nie pobiera za wizytę żadnych pieniędzy. Pozdrawiam p. Krzysztofie. Robert

    OdpowiedzUsuń
  8. Klub Seniora "Złota Jesień"28 stycznia 2018 11:09

    Pan Krzysztof odwiedził nasz Klub Seniora "Złota Jesień" trzy razy, aby przeprowadzić bezpłatne wykłady i badania naszych Seniorów(każda grupa liczyła ponad 30 osób). Wszyscy pozostajemy pod wrażeniem energii, którą nam przekazał. Dziękujemy! i wiemy, że zawsze możemy liczyć na pomoc "naszego" bioenergoterapeuty. DZIĘKUJEMY! i polecamy wszystkim potrzebującym.

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłem u Pana Krzysztofa wczoraj zbadał mnie dokładnie przyglądając dłonie w różnych częściach ciała. Gdy przykładami dłonie w niektórych miejscach czułem fale gorąca. Zaraz po zakończonym seansie. Poczułem się bardzo spokojny rozluźnienie i przestała boleć mnie głowa. Mam kłopoty ze snem budzę się w środku nocy i nie mogę zasnąć do rana. Wczoraj przesłałem cała noc!!!!! Ustąpiły dolegliwości jelito i zniknął ból w okolicach wątroby. Jest naprawdę skuteczny i nie pobiera za to żadnej zapłaty. Prawdziwy uzdrowiciela!!! Ma moc i siłę. Polecam!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam na pierwszym spotkaniu z Panem Krzysztofem, niezwykle miły i uprzejmy człowiek. W związku iż moje dolegliwości mają podłoże psychosomatyczne wyleczenie nie nastąpi w ciągu paru minut ale z calym przekonaniem mogę potwierdzić że dzisiaj czuje się zupełnie inaczej. Spokój wewnętrzny, poprawa nastroju, uśmiech na twarzy. Faktycznie czuć ciepło dotyku w miejscu dolegliwości. Pan Krzysztof nie pobiera opłat a w dzisiejszych czasach to aż nieprawdopodobne. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  11. Od dziewięciu miesięcy zmagam się z pourazowym bólem uda.Byłem u Pana Krzysztofa.Emanuje olbrzymią energię i dzięki niej wracam do zdrowia.W miejscu schorzenia z jego dłoni biło olbrzymie ciepło niczym z rozgrzanego żelazka.Gdy przyłozył dłoń w zdrowe miejsce dłoń nie emanowała ciepła.Po tym spotkaniu w nocy czułem jak organizm walczy z chorobą,nie mogłem spac ,pociłem się pobolewała mnie głowa.Rano czułem ozdrowienie.Pan Krzysztof pomaga bezinteresownie,nie bierze pieniędzy.DZIĘKUJĘ PANIE KRZYSZTOFIE.

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłem spotkałem sie z mistrzem ciepla , za wczesnie aby mowic o uzdrowieniu bo to 2 dni minely , ale dal mi ogromna nadzieje na przyszłosc . Polecam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem mamą dziecka , które ma AVSD w skrócie brak przegród w sercu i dziurkę. Oczywiście operacja się odbyła, ale dziecko w zaskakujący sposób doszło do siebie . Po 6 dniach od operacji wyszliśmy do domu. Mówili nam, że po takiej operacji dziecko będzie miało szereg powikłań . Nie miał ani jednej bakterii. Do tego miał mieć na stałe uszkodzoną tarczycę. Gdy zrobili wyniki okazało się, że tarczyca jest zdrowa. Sami lekarze byli zaskoczeni jego stanem.
    Uważam , że to nie jest przypadek. pan Krzysztof pomaga. Inne dzieci miały złe wyniki i były od 2-3 tygodni w szpitalu.
    Wizyta była CAŁKOWICIE BEZPŁATNA A PAN KRZYSZTOF CODZIENNIE WSPIERAŁ GO I PISAŁ SMS.
    To są najwspanialsze święta .
    Korzystajcie p. Krzysztof pomaga
    Serdecznie polecam
    Adriana

    OdpowiedzUsuń
  14. Tym, którzy szukają a nie mogą znaleźć, tym którzy nie wierzą, a chcieli by uwierzyć; w siebie, w swoje możliwości, w to że życie jest jedno i warto z niego czerpać pełnymi garściami POLECAM wizytę u Pana Krzysztofa. Jest to człowiek z przysłowiową duszą na ramieniu, życzliwy, spokojny, wyważony i przede wszystkim robi to co kocha - pomagać innym, za wizytę nie pobiera opłat...
    Serdecznie pozdrawiam i polecam tego bioenergoterapeutę !!!
    Krzysztof

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłam kilka dni temu u Pana Krzysztofa i pzyznam że bardzo mi pomógł zmienić swoje nastawienie do mojej sytuacji. Polecam wizytę. I jeszcze raz dziękuję Panu

    OdpowiedzUsuń
  16. Polecam Pana Krzysztofa nie jest żadnym oszustem ani szarlatanem, jego energią rzeczywiście jest odczuwalna i działa.
    Irena Sobieska

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziekuje za slowa otuchy i wsparcie w mojej chorobie polecam pana bioenergoterapeute gdyz nie bierze pieniedzy a pomaga w wyleczeniu jest bardzo zyczliwy polecam pani EwaEz Zabrza

    OdpowiedzUsuń
  18. Byłem wczoraj u Pana Krzysztofa razem z córką. Przyjął nas bardzo serdecznie. Podczas zabiegu czułem silne ciepło, zwłaszcza w plecach, które co jakiś czas sprawiały mi problemy. Pan Krzysztof przekazał nam również wiele cennych informacji jak pomagać sobie samodzielnie. Za udzieloną pomoc nie płaciliśmy - czym nas bardzo zaskoczył. Jeszcze raz bardzo dziękujemy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bylam dzis u Pana Krzysztofa bardzo mily sympatyczny czlowiek udzielil mi kilka cennych wskazowek jak rozwiazac swoje problemy. Polecam wizyta bezplatna

    OdpowiedzUsuń
  20. Byliśmy wczoraj z mężem u pana Krzysztofa to bardzo sympatyczny i pomocny człowiek .Jego energia jest odczuwalna po przylozeniu rąk czuć ciepło i mrowienie. Po rozmowie z Nim zmienilismy nastawienie do życia. Uwierzylismy w siebie i swoje możliwości. Pan Krzysztof pomaga ludziom bezpłatnie. Szczerze polecamy go każdemu i pozdrawiamy serdecznie. Anna i Piotr

    OdpowiedzUsuń
  21. Byłam na wizycie u Pana Krzysztofa i mogę polecić z czystym sumieniem jako bioterapeutę o uzdrawiającej mocy i darze ,którym się dzieli z potrzebującymi za darmo.Jeszcze długo po zabiegu czułam przyjemne ciepło.Pozdrawiam i polecam.Irena.

    OdpowiedzUsuń
  22. witam Byłam na wizycie u Pana Krzysztofa i mogę tylko powiedzieć ,że mnie pomógł.Dlatego polecam go z czystym sumieniem.Pan ma dar i umiejętności ,którymi się dzieli za darmo.Miły i nie odmawia nikomu pomocy.Polecam i Pozdrawiam.Irena

    OdpowiedzUsuń
  23. Pan Krzysztof jest dobrym człowiekiem potrafi pomóc nie tylko przez kontakt z osoba ale również na odległość. Jesteśmy bardzo wdzięczni,pomogl naszemu 4 miesiecznemu synkowi ( kolki, refleks dziecko bardzo plakalo ) Polecam mama szczęśliwego Igorka

    OdpowiedzUsuń
  24. Polecam wizytę. To bardzo serdeczny czlowiek. Można mu zaufać, porozmawiać, otworzyć się. Podczas zabiegu czuć ciepło niczym od termoforu. Ciepło odczuwałam długo po samm zabiegu. Czekam jak na dłuższą metę wpłynie to na moje problemy zdrowotne. Jak na razie czuję odprężenie i uspokojenie, a przyszłam na wizytę roztrzęsiona i zdołowana. Odzyskałam nadzieję na lepsze jutro. Dziękuję i pozdrawiam. Matylda

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję Panu Krzysztofowi za okazaną pomoc.

    Andrzej

    OdpowiedzUsuń
  26. Serdecznie polecam wizytę u p. Krzysztofa. Wraz z narzeczonym udaliśmy się z wizytą do p. Krzysztofa i otrzymaliśmy dawkę optymizmu, wsparcia i dobrej myśli. Pan Krzysztof ma faktycznie ręce ciepłe jak dwa termofory. Ale to nie wszystko: p. Krzysztof stawia na potywne myślenie, afmirmacje i leczenie "głową" :) mi p. KRzysztof dodał otuchy, nadziei na lepsze jutro :) w tych czasach to takie niespotykane.. dać coś nieznanej osobie bez oczekiwania rekompensaty. Pan Krzysztof nie bierze pieniędzy. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Drogi Panie Krzysztofie, bardzo dziękuję za spotkanie, rozmowę, Pańskie (rzadko spotykane dziś) podejście do drugiego człowieka oraz pomoc. Nasze spotkanie dało mi dużo spokoju a także przywróciło radość i wiarę w moje możliwości. Dzięki niemu czuję się lepiej i mogę znowu pełna energii przystąpić do działania. Podziwiam Pana też za to, że robi Pan to wszystko dla ludzi nie oczekując nic więcej poza dobrym słowem na koniec spotkania.
    Z całą pewnością będę polecała spotkanie z Panem osobom potrzebującym rozmowy, pomocy czy uzdrowienia. Życzę wszystkiego najlepszego i do zobaczenia kolejnym razem.
    Pozdrawiam,
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniały człowiek. Czuć emanującą energię i ukojenie, przebywając w tym samym pomieszczeniu. Faktycznie Pan Malengowski nie pobiera opłat, jestem mu bardzo wdzięczny za okazaną pomoc.
    Bartek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, chciałam bardzo serdecznie podziekować za okazaną życzliwa pomoc i profesjonalna poradę, która pozwoliła mi inaczej spojrzec na moje dotychczasowe życie.Jest Pan osobą niezwykłą i dobroduszną w swojej woli okazywania pomocy a przede wszystkim, co najwazniejsze, pomoc ta jest całkowicie bezpłatna. Jest to cecha i dar człowieka niespotykana w dzisiejszym, konsumpcyjnym świecie. Serdecznie pozdrawiam i poleecam każdemu z całą otwartością i życzliwością. Pozdrawiam z Portugalii.

      Usuń
  29. Ja i mój nastoletni syn odbyliśmy pierwszą wizytę u Pana Krzysztofa, bardzo miłą i owocną. Pan Krzysztof wspomógł nas energetycznie, a u mnie dodatkowo spektakularnie zmniejszyła się krwotoczna menstruacja, która osłabiała mnie od paru dni.
    Dla mojego syna wizyta ta była zupełnie nowym doświadczeniem, które odebrał bardzo pozytywnie.
    Pan Krzysztof chętnie pomaga poprzez swoje dobro czyniące umiejętności.
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  30. Spotkanie z Panem Krzysztofem bylo dla mnie bardzo cennym doświadczeniem. Zaraz po tym jak Pan Krzysztof przyłozył ręce do mojego czoła poczułam przypływ gorąca. Pan Krzysztof wskazał na elementy życia, które mogą być przyczyną moich problemów z oddychaniem i bólem w klatce piersiowej. To ciepły, otwary, życzliwy i pełen dobrej energii człowiek. Za spotkanie nie chciał zapłaty.
    Dziekuje Panie Krzysztofie za czas i za bardzo cenne wskazówki. Życzę wszystkiego dobrego i oby dobro które daje Pan innym ludziom, zawsze wracało.

    Pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  31. Przemiły Pan, polecam każdemu! Cierpię na ból pleców, pan Krzysztof przyniósł mi ulgę i zrobił to całkowicie bezinteresownie :) dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  32. Odwiedziłam dzisiaj Pana Krzysztofa, bardzo miły i chętny do pomocy Człowiek. Rozmowa bardzo dużo mi dała,gdyż spojrzałam na pewne rzeczy z innej strony. Pan Krzysztof ma wiedzę i doświadczenie życiowe, którym się ze mną podzielił. Jego ręce rzeczywiście przekazują ciepło i dobrą energię. Po spotkaniu poczułam się lżej i taka podbudowana. To cudowne, że Pan Krzysztof pomaga ludziom i robi to bezinteresownie. Dziękuję bardzo za pomoc.
    Pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam byłam dziś u pana bioenergoterapeuta i jestem zadowolona,mam kontuzję ale czuję lekka poprawę a tj już coś Kasia

    OdpowiedzUsuń
  34. Byłam dziś na wizycie u pana Krzysztofa i jestem zadowolona , mam kontuzję i lekko poprawę czuje a tj już coś Kasia

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam wszystkich . Byłam u Pana Krzysztofa 3 dni temu z zapaleniem ścięgna przedramienia , którego leczyłam farmakologicznie przez 3 miesiące i nic nie pomagało. Po wizycie u Pana Krzysztofa w pierwszym dniu ręka zaczeła funkcjonować normalnie . Fakt drugiego dnia trochę pobolewała , ale mogę nią już ruszać i wszystko robić . Polecam wszystkim wizytę u Pana Krzysztofa , a jemu życzę dużo.....zdrowia i sił w pomaganiu innym.

    OdpowiedzUsuń
  36. Pan Krzysztof to bardzo miły i ciepły człowiek. Potrafi przekazać dużo pozytywnej energii a przy tym robi to całkowicie bezinteresownie, nie bierze żadnych pieniędzy. Polecam Pana Krzysztofa i również życzę jemu dużo zdrowia!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Pan Krzysztof to otwarty, sympatyczny człowiek.. Jego ręce rzeczywiście przekazują ciepło i energię. Pomógł mojemu tacie w problemach ze stawami i prostatą a mnie w uporczywych bólach głowy. Pan Krzysztof pomaga ludziom i robi to bezinteresownie, co jest niespotykane w dzisiejszych czasach. Dziękuję, w imieniu swoim i mojego taty za poświęconą uwagę i czas, życzę wszystkiego dobrego.
    Hanna

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziękuję Panie Krzysiu za postawienie mnie na nogi oraz pomoc mojej córce dodam ze Pan Krzysztof vodziennie pomaga i nigdy nie żadal pieniedzyAnioł

    OdpowiedzUsuń
  39. Jestem bardzo ,bardzo wdzięczna panu Krzysztofowi za pomoc w doenergetyzowaniu mnie i mojej mamy Elżbiety.Bardzio pomógł mi w czasie choroby.Jego poświęcony czas np.o 1:00 w nocy i o 5:00 rano.....niesanowite ! Bezinteresowny człowiek o ogromym sercu.Polecam z całego serca i raz jeszcze dziękuję za pomoc.
    Izabela Angerman
    Elżbieta Karolak

    OdpowiedzUsuń
  40. Panie Krzysztofie, z całego serca dziękuję za okazaną pomoc. Jest Pan wspaniałym człowiekiem, wulkanem czystej dobroci i energii, jak już pisali inni - aniołem.

    Barbara

    OdpowiedzUsuń
  41. Panie Krzysztofie, z całego serdecznie dziękuję za pomoc okazaną w chorobie. Jest Pan bardzo ciepłym i dobrym człowiekiem, wulkanem pozytywnej enegii.

    Basia

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam skorzystałam z pomocy Pana Krzysztofa. Od kilku lat cierpię na zwyrodnienie w części lędzwiowej i walczę z bólem przy chodzeniu . Po wizycie u p. Krzysztofa ból w znacznym stopniu ustąpił. Po przyłożeniu rąk w bolące miejsce poczułem ciepło mrowienie i delikatną ulgę w bólu. wreszcie lepiej mogę stanąć .Mojemu mężowi też pomogł z bólem kolan SZCZERZE POLECAM PANA KRZYSZTOFA. Nie pobiera za wizytę żadnych pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  43. Jestem bardzo wdzięczna Panu Krzysztofowi za pomoc dla mojego syna alkoholika. Pan Krzysztof robi to na odległość i są widoczne efekty. .

    OdpowiedzUsuń